Trajanje projekta: 1. 10. 2024 – 31. 8. 2025
Projekt se izvaja v okviru operacije prijavljene na Javni razpis »Problemsko učenje študentov v delovno okolje 2024–2027«, ki jo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada plus.
Kratka vsebina:
Namen javnega razpisa PUŠ 2024 - 2027 (Problemsko učenje študentov v delovno okolje: gospodarstvo, negospodarstvo in neprofitni sektor v lokalnem/regionalnem okolju 2024-2027) je bil pridobivanje praktičnih izkušenj, znanj in kompetenc študentov v delovnem okolju v času študija, spodbujanje krepitve sodelovanja in povezovanja ter prenosa znanja med visokošolskim sistemom in med delovnim okoljem (gospodarstvo ter negospodarstvo in neprofitni sektor v lokalnem in regionalnem okolju).
Na ta način se bo mladim omogočalo razvoj znanj in spretnosti pri uresničevanju idej, razvoj podjetnosti, inovativnosti, kreativnega in kritičnega razmišljanja, ustvarjalnosti ipd. za večjo zaposljivost in lažji prehod v delovno okolje po zaključku študija. Z javnim razpisom se naslavlja tudi druge izzive visokega šolstva kot npr. sistemsko uvajanje prenosa znanja med visokošolskimi zavodi in delovnim okoljem, večja fleksibilnost in prilagajanje študijskih programov potrebam trga dela ter vzpostavitev dolgoročnega sodelovanja med visokošolskimi zavodi in delovnim okoljem. Z operacijo se omogoča prispevek k vzpostavitvi institucionalnega okvirja za zagotavljanje odprtega in inovativnega visokošolskega prostora.
Cilj javnega razpisa je vključitev študentov v projektne aktivnosti in pridobitev splošnih in poklicno specifičnih kompetenc za lažji prehod na trg dela.
Projekti so razdeljeni na dva sklopa:
Sklop A - izvajanje projektnih aktivnosti visokošolskih zavodov v sodelovanju z gospodarstvom in
Sklop B - izvajanje praktičnih aktivnosti visokošolskih zavodov v sodelovanju z negospodarskim in neprofitnim sektorjem v lokalnem / regionalnem okolju
V nadaljevanju projekti izvedeni v okviru operacije PUŠ UAME – 1. odpiranje:
Sklop A
Obogateno okolje za gibalno-kognitivni razvoj otrok in preventivo pred demenco starejših odraslih (KidStar)
Fizioterapevtska vadba za hrbtenico za aktivno populacijo (ZaFIT)
Nevrološki pomen senzorne integracije pri motoričnem razvoju otrok z redkimi kromosomskimi oziroma genetskimi napakami (MaliBorci)
Digitalna in Robotska Podpora v Dolgotrajni Oskrbi: Krepitev Kompetenc za Praktične Rešitve
Digitalna humanistika in oplemenitena resničnost v humanistiki (DHORH)
Sklop B
Preprečevanje poškodb pri mladih v športu (PREPOM šport)
Sodobni interdisciplinarni pristopi k obravnavi bolnika z multiplo sklerozo - iz teorije v prakso in nazaj
Razvoj kompetenc in praktičnih izkušenj na področju etike v raziskovanju